Proč čistit vstřikovače ultrazvukem

    Ultrazvukové čištění se neprovádí vždy jen při opravách nebo celkových repasích vstřikovačů ale i jako běžná servisní údržba a to jak z důvodu venkovních znečištění od karbonu nebo rzi,  tak i z důvodu nečistot usazených uvnitř vstřikovače.


    Jedním z nejznámějších problémů jsou tzv. zarostlé vstřikovače, kdy k jejich vytažení z motoru je zapotřebí pneumatického vytahováku. Takto vytažené vstřikovače jsou mnohdy tímto úkonem tak deformovány, že jejich následná oprava bohužel již není možná.


   Ačkoliv vstřikovače z venku nebudí dojem jakkoliv složitého zařízení, opak  je pravdou a jejich silné kovové tělo plní účel dokonalé ochrany velmi jemného a citlivého mechanismu uvnitř, který se pro správné dávkování paliva seřizuje podložkami s přesností 0,001mm!


    Z tohoto důvodu je jasné, že prioritou pro správné dávkování paliva, je udržení takto citlivého zařízení v absolutní čistotě, což Vám životnost vstřikovačů jednoznačně prodlouží.  

Na nic nečekat, se Vám vždy určitě vyplatí

   Pokud máte pocit, že vstřikovače ve Vašem automobilu nefungují tak, jak mají, můžete využít našich služeb a zvolit jejich kontrolu. Provádíme plně automatické testování common rail vstřikovačů jejich čištění a samozřejmě také jejich následné opravy a kompletní repase. 


   Ke každé závadě na vstřikovači vypracujeme náležitý protokol a dokumentaci, která může posloužit při dalším servisu. Vady a poruchy umíme určit velice rychle, o všem informujeme zákazníka a vše s ním konzultujeme. Repase vstřikovačů je vždy osvědčena závěrečným protokolem ze zkušební stolice. Viz opravy vstřikovačů

Railová lišta a přípojky


   Mezi nejčastější poruchy nebo poškození vstřikovačů jednoznačně patří nečistoty a kovové šupinky, pocházející z poškozeného čerpadla. 


   V tomto případě totiž dochází k tomu, že se čerpadlo začně vydírat a začne pouštět do palivového systému mikroskopické kovové šupinky. Tyto putují přímo do common-railové lišty a vstřikovačů, kde napáchají ty největší škody, přepadem vstřikovače putují zpět do nádrže a po nasátí opět dokola. 


   Pro dokonalé a nejúčinější odstranění těchto šupinek z těžko přístupných míst jako je např. common-railová lišta a vysokotlaké přípojky, je nutné tyto díly vyčistit v ultrazvukové lázni. 


Chcete si objednat svoz dílů k čištění?