Test na kovový otěr z čerpadla

Test na kovový otěr z čerpadla 

  Důležitou otázkou by pro každého, kdo řeší problém se vstřikovači mělo být zjištění, z jakého důvodu k poškození vstřikovačů došlo. Ve většině případů totiž dochází k poškození vstřikovačů v důsledku jemného kovového otěru, který pochází z vydírajícího se vysokotlakého čerpadla.

   V takovém případě je nezbytná výměna nebo oprava tohoto čerpadla a vyčištění celé palivové soustavy od kovového otěru a až teprve pak je možné přistoupit k montáži nových nebo repasovaných vstřikovačů! V opačném případě je naprosto jisté, že dojde k opětovnému poškození vstřikovačů ať už nových nebo repasovaných. 

Řešíte závadu a máte podezření na vstřikovače?

Zavolejte, my přijedeme 777 904 042


Provedeme Vám mikroskopickou kontrolu na kovový otěr z railové lišty u Vás a zdarma!


proč?


  • Je to 95% nejčastějších důvodů poškození vstřikovačů, které omezí jejich dávkování nebo reakční čas vstřiku paliva do válce.
  • proč z lišty? Je to 100% důkaz o poškození vysokotlakého čerpadla, neboť mezi lištou a čerpadlem není žádný filtr, což znamená, že kovový otěr (piliny) jdou přímo do vstřikovačů. (Pokud naleznete kovový otěr (piliny) v palivovém filtru neznamená to nutně poškození vysokotlakého čerpadla ale podávací pumpy v nádrži nebo tankování z kanystru :-))
  • Vše uvidíte na vlastní oči :-)
  • Obdržíte pro zákazníky fotodokumentaci než je budete informovat o nutnosti výměny nebo opravy vysokotlakého čerpadla a vstřikovačů.
  • Zajistíme Vám vše nové nebo repasované včetně bonusů do e-shopu
  • Vyhnete se případným reklamacím za poškozené nové vstřikovače, které byste jinak instalovali za vydírající se vysokotlaké čerpadlo :-(

Kovový otěr, který pochází z vydírajícího se vysokotlakého čerpadla. Vzorek odebrán ze zbytkového paliva v CR liště 

Máme to k Vám daleko? Nevadí, objednejte svoz, my pošleme kurýra a vše uděláme u nás.