Test na kovový otěr z čerpadla
Test na kovový otěr z čerpadla
Důležitou otázkou by pro každého, kdo řeší problém se vstřikovači mělo být zjištění, z jakého důvodu k poškození vstřikovačů došlo. Ve většině případů totiž dochází k poškození vstřikovačů v důsledku jemného kovového otěru, který pochází z vydírajícího se vysokotlakého čerpadla.
V takovém případě je nezbytná výměna nebo oprava tohoto čerpadla a vyčištění celé palivové soustavy od kovového otěru a až teprve pak je možné přistoupit k montáži nových nebo repasovaných vstřikovačů! V opačném případě je naprosto jisté, že dojde k opětovnému poškození vstřikovačů ať už nových nebo repasovaných.
- Po vytvoření objednávky do 17-té hodiny, u Vás na uvedené adrese vyzvedne následující den kurýr vysokotlaký zásobník paliva (dále jen CR lištu)
- CR lišta musí být zajištěna tak, aby nedošlo k úniku zbylého paliva. Použijte vhodné zátky, záslepky nebo strečovou fólii. Zbylé palivo v CR liště ponechte.
- Vše předejte kurýrovi ve vhodném obalu pro poštovní balíkovou zásilku. Dbejte prosím na řádné zabalení tak, aby nedošlo k jejímu poškození během přepravy. Adresu příjemce vyplňovat nemusíte, kurýr ji označí vlastním štítkem.
- Budeme Vás informovat o výsledcích diagnostiky (testu), telefonicky, emailem, vč. fotodokumentace z mikroskopu.
- V případě zjištěných závad Vám navrhneme následné varianty možných řešení
Kovový otěr, který pochází z vydírajícího se vysokotlakého čerpadla. Vzorek odebrán ze zbytkového paliva v CR liště
Otázky a odpovědi
Kolik stojí test vstřikovače?
Cena za kus 500,-Kč bez dph (605,- Kč vč dph)
Kolik stojí test čerpadla?
Cena za ks 2500,- Kč bez dph (3025,-Kč vč. dph)
Jak dlouho budu čekat na výsledky testu?
Vstřikovače testujeme do 24h od doručení
Vykupujete staré vstřikovače?
Ano, v současné době vykupujeme všechny vstřikovače VDO CONTINENTAL (Siemens)
v jakémkoliv stavu. Jedinou podmínkou výkupu je dobrá elektrická část vstřikovače.
Mohu vstřikovače přinést osobně?
Ano, viz adresa - Kontakt
Kolik stojí repase čerpadla?
Na tuto otázku Vám odpovíme až po jeho rozebrání a zjištění stavu poškození.
Testujete i pédéčka?
Ano
Provádíte rozbory nafty?
Rozbory nafty neprovádíme
Používat aditiva?
Používáním aditiv rozhodně prodloužíte životnost veškerých komponentů v palivové soustavě a hlavně vstřikovačů a čerpadel. Je však důležité používat je pravidelně tzn. celoročně. Krom toho, že na sebe vážou vodu, mají v sobě i jiné složky třeba pro lepší mazivost ale i složky, které mají za úkol rozpouštět usazeniny. V případě, že vozidlo neznáte nebo víte že jste nikdy aditiva nepoužil a teď najednou byste chtěl - jejich použití nedoporučujeme právě z důvodu rozpouštění usazenin. Zejména v nádrži a čerpadlech je usazenin bez předchozích použití aditiv tolik, že jejich náhlé uvolnění může tyto komponenty jako jsou vstřikovače a čerpadla naopak poškodit.
Mohu k Vám přistavit vozidlo?
Bohužel ne, neboť nejsme autoservis ale dílna pro vstřikovače a čerpadla.